PROJEKT POHORJE – JEZERO PRISTAVA 2015

30. 9. 2015

V času poletnih počitnic smo se Staš, Matej, Ilir, Aleš, Matic, Tadeja in Larisa odpravili na Pohorje in do jezera Pristava, spremljala sta nas vzgojitelja Ingrid in Dušan.
Ker je bilo doma peklensko vroče smo bili veseli nižjih temperatur, ki so nas pričakale na Pohorju. Najprej smo se ustavili pri vzpenjači in si ogledali mesto Maribor, nato pa se sprehodili do razglednega stolpa. Sledil je postanek pri slapu Skalce, kjer smo se pogumni podali v vodo. Popoldne smo prispeli do Ruške koče na Pohorju, kjer smo dvakrat prespali. Ker se je zvečer pošteno ohladilo, smo se naučili pripraviti taborni ogenj, da smo se lahko pogreli. Ob ognju smo odigrali nekaj igric, ki sta jih pripravila vzgojitelja, nato je bil čas za skrivalnice v gozdu. Po mirni noči je bil naslednji dan na sporedu pohod do slapa Šumik. Po zajtrku smo se odpravili na pot, hodili smo skoraj dve uri. Sledil je zahtevnejši del poti, saj smo se do slapa spustili po klinih in jeklenicah. Vsi smo varno prispeli in se osvežili v sveži vodi, nato smo se počasi vrnili do prostora za piknik. S skupnimi močmi smo pripravili odlično kosilo, nato pa se počasi vrnili proti koči. Popoldne smo posvetili risanju, družabnim igram in igram zaupanja. Po večerji smo vsi prejeli priznanja za uspešno prehojeno zelo nevarno planinsko pot in se razveselili sladoleda. Naslednji dan smo se odpravili v dolino do jezera Pristava. Tam smo postavili tabor in se seznanili z osnovami ribolova, vsak je tudi dobil svojo ribiško palico. Po prvih poskusih se nam je že hitro nasmehnila sreča, saj smo ujeli precej rib. Ugotovili pa smo, da le vztrajnost obrodi sadove. Obiskal nas je tudi ribiški kontrolor in preveril kako nam gre in ali upoštevamo pravila športnega ribolova. Večerjo smo pojedli kar ob palicah in nato ribarili vse dokler ni zašlo sonce. Sledila je noč v šotorih, ki je bila posebno doživetje. Naslednje jutro smo nadaljevali z ribolovom, a nas je žgoče sonce kmalu pregnalo. Pospravili smo tabor, se odpravili še na pico in nato nazaj proti zavodu, kjer so nas pričakali starši.

Projekt je bil resnično lepo doživetje. Spoznali smo precej novih in zanimivih stvari ter ugotovili, da narava ponuja veliko možnosti zabave. Bolje smo se spoznali tudi med seboj in stkali nekaj pristnih vezi, ki bodo v novem šolskem letu še kako pomembne.